Program Ukhuwah dan Rekreasi PISMP J3

Assalamualaikum.

"Guru bukan sekadar dengan buku dan pena penanda."


Serasanya, banyak perkara yang berlegar-legar di ruang kosong akal fikiran sekarang ini, walaupun banyak benda yang menaungi cepu kepala aku sekarang. Namun, aku mahu juga menulis di sini.

Rabu minggu lepas, 11 Julai 2012, kelas aku telah mengadakan satu Program Ukhuwah dan Rekreasi PISMP J3 di AEON JUSCO Kinta City. Alhamdulillah, kebetulan hari itu hari pembayaran biasiswa untuk unit kami.

Seputar sepanjang program (beberapa yang terpilih)





Disertakan sekali kumpulan-kumpulan yang bertanding pada malam itu. Main bersama ukhuwah dan mahukan kesihatan tubuh badan sebagai persediaan Ramadan yang bakal menjelma Sabtunya.



Gambar bersama sepukul



5 ulasan:

farsyah berkata...

cantik
yeay

Tetamu Istimewa berkata...

Wah, bukan senang cerpen nak keluar di Dewan Budaya. Tahniah! Sekarang ni siapa ya, editornya? Adakah Tuan Armin? Jika orang lain boleh lampirkan emelnya? Dah lama hantar? Hehehe banyak soalnya kan...

Fathul Khair berkata...

Terima kasih, Tuan. Tidak mengapa bertanya.

Sekarang, editornya bukan En. Armin, tetapi En. Shukri. Mungkin boleh rujuk dalam laman sesawang Dewan Budaya.

Cerpen ini saya hantar bulan lepas, 1 Jun 2012.

Tetamu Istimewa berkata...

Berapa panjang cerpen ni ye?

Tak payahla bertuan-tuan dengan saya. Panggil je, Abg Helmi@cikgu Helmi.

Cepatnya tersiar. Mesti cerpen ni bagus.

Fathul Khair berkata...

OK, Cikgu.

Cerpen ini panjangnya 9 halaman. Itulah, saya pun muyskil juga. Barangkali masa itu karya tak ada pada editor. Jadi, saya anggap sebagai rezeki. Cubalah hantar kepaa editor DB. Mana tahu, tersiar.